15 april 2005

Voordelige rentetarieven en gunstige voorwaarden

Vorig jaar ben ik er aardig ingetuind toen ik een lening had afgesloten via Becam. De rente die ze me voorhielden bleek later een vette worst te zijn. Achteraf bleek die veel hoger uit te pakken omdat ik een overlijdensrisicodekking moest afsluiten. Ik bemerkte dat pas toen het geld op mijn rekening werd bijgeschreven (veel minder natuurlijk dan dat ik had gedacht).

Uiteindelijk werd me duidelijk hoe de vork in de steel zat. Een paar maanden geleden heb ik die lening overgesloten naar Geldshop.nl. Zij houden je geen worst voor maar laten precies zien waar je aan toe bent. Helder en transparant dus. Ook de tarieven met bij sommige maatschappijen een bedrag aan gratis overlijdensrisicodekking. Goed geregeld dus. Kijk zelf maar op de site (tarieven en voorwaarden).

mevr. T v. H.

Geen opmerkingen: