17 november 2005

Shoppen naar geld begint bij Geldshop.nl !!

Ik was op zoek naar een lening om de verbouwing van onze garage te financieren. We hadden wel spaargeld, maar dat wilde ik niet gebruiken. Het is en blijft afwachten hoe het verder gaat met de economie. Lokaal, nationaal en internationaal.
Dus gingen we op zoek naar sites die leningen aanbieden. Al vrij snel kwamen we via Google terecht bij de site van Geldshop.nl. Perfect allemaal. Mooie site. Goede tools om dingen te berekenen. En uiteindelijk met die club in zee gegaan. De afhandeling van ons krediet was ook helemaal in de lijn der verwachtingen. Alles uitermate overzichtelijk en via e-mail, telefoon en ook een keer via sms op de hoogte gehouden. Super allemaal.
Ik kan Geldshop.nl alleen maar aanraden.

Joost en Esther van Buren

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, ik kan dit alleen maar beamen. Van de aanvraag tot de nazorg hebben ze ons ook prima geholpen. Wij hebben ook wel eens een lening via Frisia.com gehad. Daar hebben we veel spijt van gehad. De lening via Geldshop.nl is tot op heden perfect bevallen.

Stefan van der Laan

Anoniem zei

Ja, de rente was laag en wij kregen een gratis overlijdensrisicoverzekering. Al met al een goedkoop alternatief. Dus ik kan dit alleen maar aanraden.